Politica retur

PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR

În situaţia puţin probabilă în care produsul achiztionat este nefuncţional sau are vicii de fabricaţie, pupo.ro îl va înlocui pe loc fără alte formalităţi. În acest caz toate cheltuielile de livrare şi retur vor fi suportate de către noi. În eventualitatea în care nu putem înlocui produsul din motive de stoc, îţi vom rambursa banii în termen de 7 zile de la data returnării către noi.

LEGISLAŢIE

Potrivit art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014 ai dreptul de a te retrage din contract, respectiv de a returna un bun achiztionat, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv şi fără a suporta alte costuri exceptând cele de livrare. Prima zi din cele 14 stabilite de lege este considerată ziua în care ai intrat în posesia fizică a bunului. Dacă ai făcut o singură comandă cu produse multiple care se livrează la date diferite, ziua a 14-a, va fi considerată ziua în care ai primit ultimul produs din comandă.

În cazul în care doreşti să te retragi din contract în termenul legal, este necesar a returnezi şi eventualele cadouri care au însoţit produsul sau pachetul. În cazul în care comanda a fost achitată, pupo.ro îţi va rambursa banii în maxim 14 zile de la dată primirii solicitării de la recepţia produsului returnat sau după primirea dovezii că produsele au fost expediate către vânzător.

În acest caz, singura modalitate prin care vor fi rambursati banii către ţine va fi prin transfer bancar. Mai exact:

  • Pentru comenzile efectuate cu plata ramburs – vom returna banii prin virement bancar.
  • Pentru comenzile efectuate cu cardul online – vom returna banii în contul de card din care a fost efectuată plata.

 

Pupo.ro îşi rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

În situaţia excepţională în care nu îţi vom putea livra un produs, pupo.ro te va informa imediat şi îţi vom returna banii în termen de maxim 7 zile de la data la care am constatat imposibilitatea livrării.

CONDIŢII DE RETUR

Conform legislaţiei României poţi returna orice produs cumpărat online în termen de 14 zile de la data primirii acestuia în următoarele condiţii:

  • Să nu prezinte urme de asamblare, zgârieturi, lovituri
  • Să aibă ambalajul etichetele şi acesoriile intacte
  • Să nu prezinte semne de utilizare – produsul nu trebuie să fi fost folosit în exterior şi să nu prezinte urme de utilizare sau montaj
  • În cazul în care au fost achiztionate mai multe produse diferite sau de acelaşi fel, nu se va returna decât singurul produs desigilat. Restul vor fi acceptate doar dacă sunt sigilate.
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.
  • Produsul returnat trebuie să fie însoţit de certificatul de garanţie în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor.
  • În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanţie lipsa, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauză se aplică conf. O.U.G Nr.34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.U.G Nr.34/2014
  • În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea returului şi înregistrarea de comenzi noi.

 

Dacă produsul nu corespunde cerinţelor sau aşteptărilor tale îţi recomandăm evitarea utilizării sau montării lui. În cazul în care doreşti returnarea produsului te rugăm să ne contactactezi în 24 de ore de la primirea lui, pe mail sau pe telefon pentru a demara procedurile de retur.

Achiziţionarea unui produs dintr-un magazine online este asimilată contractelor la distanţă. Poţi denunţa unilateral contractul însă costurile de rambursare a produselor către vânzător vor cădea în sarcina ta după ce ne vei anunţa în prealabil. Returnarea produsului nu se poate decat prin intermediul curierilor rapizi.

Renunţarea la un produs se poate face doar în cazul în care ai achiziţionat produsul prin intermediul unui curier. Conform OU 34/2014, dacă produsul returnat este deteriorat sau şi are semen de utilizare sau nu mai corespunde estetic pentru a fi vândut că produs nou, avem dreptul de a refuza produsul.

Exceptări de la dreptul de retragere

Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e) fac excepţie de la dreptul de retaregere  şi nu pot fi returnate articole de igienă ( Ex : Pope de san, aspiratoare nazale , sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san , suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid )

Art 16 Litera e " furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Pentru contactarea în vederea returnării produselor, te rugăm să ne trimiţi o solicitare pe office@pupo.ro sau la telefonul de contact 0723115119 care să conţină următoarele informaţii:

  1. prenumele şi numele.
  2. e-mail-ul
  3. numărul de telefon
  4. dată achiziţionării produsului
  5. adresa de corespondenţă
  6. contul bancar în care să fie livraţi banii ( la plata ramburs)
  7. (opţional) o scurtă motivaţie

 

GARANŢIA PRODUSELOR

Site-ul pupo.ro face eforturi permanent pentru a oferi clienţilor săi produse de cea mai bună calitate şi sigure pentru copii. Toate produsele comercializate de pupo.ro răspund celor mai înalte standard de siguranţă aşa cum sunt ele definite în legislaţia europeană şi română.

Produsele comercializate de pupo.ro au garanţia oferită de producătorul respectivului produs. Garanţiile se soluţionează prin repararea sau înlocuirea produsului.  Transportul conform garanţiei se va efectua pe cheltuiala pupo.ro iar soluţionarea garanţiei se va face în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

Nu fac obiectul garanţiei

Conform legii nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatura şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionarii echipamentelor.

Pentru contactarea în vederea garanţiei, te rugăm să ne trimiţi o solicitare pe office@pupo.ro au la telefonul de contact 0723115119 care să conţină următoarele informaţii:

  1. prenumele şi numele.
  2. e-mail-ul
  3. numărul de telefon
  4. dată achiziţionării produsului
  5. adresa de corespondenţă
  6. descrierea problemei care face obiectul garanţiei.

 

Link-uri utile :

http://www.anpc.gov.ro/

 

Left Continua cumparaturile
Comanda ta

Nu ai nimic in cos